برادران وارنر: هدف ما تبدیل بزرگترین بازی هایمان به آثار سرویس محور است

به گزارش مجله فضای وب، مدیر عامل کمپانی برادران وارنر، دیوید زاسلاو (David Zaslav)، به عنوان بخشی از آخرین گزارش عایدی این شرکت، برنامه های آن را برای تبدیل بزرگترین بازی های خود در کنسول ها و رایانه های شخصی به آثار سرویس محور بیان نموده است.

برادران وارنر: هدف ما تبدیل بزرگترین بازی هایمان به آثار سرویس محور است

زاسلاو این اظهارات را در طی سخنان خود برای سرمایه گذاران بیان نموده که در آن به چندین آی پی این شرکت از جمله گیم آو ترونز، هری پاتر، بتمن و مورتال کامبت به عنوان دارایی یک میلیارد دلاری بخش بازی آن اشاره نمود. او بعلاوه اشاره نمود که مورتال کامبت 1 از استودیوی ندررلم (NetherRealm)، از زمان عرضه در اواسط سپتامبر امسال، نزدیک به 3 میلیون نسخه فروخته است. او در ادامه اضافه کرد:

آخرین کوشش برادران وارنر برای تبدیل یکی از سری های اصلی خود به یک اثر سرویس محور، بازی رایگان Mortal Kombat: Onslaught است که در اواخر اکتبر امسال میلادی برای اندروید و iOS عرضه شد. از طرفی نسخه بتای بازی مبارزه ای و محبوب MultiVersus که دارای طیف وسیعی از شخصیت های قابل بازی از سراسر مجموعه های مختلف بود، در تابستان گذشته مورد توجه نهاده شد، اما سرورهای آن در اوایل امسال به علت کاهش تعداد بازیکنان، آفلاین شد و برای انتشار در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

با این حال تا آنجایی که به بازی های بزرگ کنسولی و رایانه های شخصی مربوط می گردد، بازی Suicide Squad: Kill The Justice League که به وسیله استودیوی مشهور راک استدی (Rocksteady) ساخته شده، اولین کوشش جدی برادران وارنر برای معرفی عناصر سرویس محور درون یک بازی AAA محسوب می گردد. با این حال، ذکر این نکته قابل توجه است که تریلر گیم پلی بازی در ماه مارس با واکنش کمتر مشتاقانه هواداران روبرو شد و بسیاری از افراد از عناصر سرویس محور آن که شامل بتل پس متمرکز بر آیتم های تزئینی است، ابراز تاسف کردند. برادران وارنر نیز متعاقباً خاطرنشان کرد که بازی را که در ابتدا قرار بود در سال 2022 و سپس در ماه مه امسال عرضه گردد، تا فوریه 2024 به تعویق می اندازد تا برترین تجربه ممکن برای هواداران مهیا گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2284

به "برادران وارنر: هدف ما تبدیل بزرگترین بازی هایمان به آثار سرویس محور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادران وارنر: هدف ما تبدیل بزرگترین بازی هایمان به آثار سرویس محور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید